06.05.
Я досліджую світ
Тема. За що ми
любимо наш рідний край
Ми починаємо вивчати тему: «Наш рідний край».
Перейдіть
за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=JnQWYiX3qfQ
1 Попрацюй з підручником на с.129-121, прочитай,
виконай завдання та дай відповіді на запитання.
Відеофізкультхвилинка
«Україно, ми твоя надія»
https://www.youtube.com/watch?v=8HvWHkDLDqM
2 Подивись відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=kWckQJ6jg3U
3.Попрацюй з друкованим зошитом
Українська мова
Тема уроку. Неозначена форма дієслова
1) Відкрий підручник на с.
130. Підготуй робочий зошит та запиши сьогоднішнє число.
2 Перш ніж працювати з підручником, подивись
відео за посиланням та пригадай
частину мови- дієслово
)
https://www.youtube.com/watch?v=Lrj54nj0s7Q
· Попрацюй з вправою 283
· Вивчи правило на с.139
· Виконай вправу 284, 285 у зошиті письмово
Математика
Тема уроку: Повторення письмового віднімання трицифрових чисел із
подвійним переходом через розряд
Підготуй робочий зошит та запиши
сьогоднішнє число. Перш ніж працювати з підручником, подивись відео за
посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=FVqv1ADbofY
Виконай 552 усно
·
Попрацюй з №553,№554
·
виконай №559
·
Виконання задачі № 555, №556,№ 557
Попрацюй з друкованим зошитом с.54№3
Фізична культура
Тема. «.Вправи для оволодіння навичками пересувань»
Переодягніться в спортивну форму, станьте на неслизьку підлогу
Перейдіть за посиланням та виконайте вправи
Любі учні! Так як карантин триває, продовжуємо працювати разом дистанційно.
1) https://www.youtube.com/watch?v=ZXZ0kKDMUPA- ЗРВ зі скакалкою
2) https://www.youtube.com/watch?v=qR_zNiQS7mQ- комплекс вправ для
формування правильної постави
3) Вправи з м’ячем .
https://www.youtube.com/watch?v=IZ0hxGNwW_4
Літературне читання
Тема уроку.
А.Григорук. «Дивовижні імена»
Матеріал сьогоднішнього уроку допоможе вам поглибити
знання про нашу державу. Сьогодні ми
познайомимося з дуже повчальним оповіданням Анатолія Григорука, назва якого
заховалася у шифрограмі. Поставте літери у відповідному порядку й прочитайте
назву оповідання.
і Д в и в о н и ж
8 1 5 2 3 4 7 6 7
а н і м е
5 4 1 2 3
Анатолій Іванович народився в селі Махаринці на
Вінниччині. Змалку хотів навчатися і сам переступив поріг школи ще у 5 з
половиною років. У цьому віці він добре читав, та до школи прийняли лише
наступного року. Два роки вчителював на Хмельниччині. Перейшов на роботу в
редакцію журналу «Малятко». Перша книжка «Семафори відкрито». За нею побачили
світ «Гусак Червонолап», «Сніговик-дражнилко», «Жилетка «Пінгвін», «В цьому
дворку як у вінку», «Пухова сніговиця», «Солом’яне море», «Чим хата багата»,
«Що край, то звичай», «Побрехенька про лиху напасть», «Волелюбний вітер»,
«Праправнук барона Мюнхгаузена», «З курми
лягай, з півнями вставай».
Анатолій Григорук любить писати для маленьких читачів.
Що ви запам’ятали про А. Григорука?
Де знаходиться Вінниця?
Як називають жителів України?
Відеофізкультхвилинка
«Україно, ми твоя надія»
https://www.youtube.com/watch?v=8HvWHkDLDqM
-
Що таке оповідання?
Оповідання – це невеликий твір.
В оповіданні автор (авторка) розповідає (оповідає) про різні події в
житті людей чи тварин, про їхні вчинки.
Речення в оповіданні не римуються.
Автора оповідання, літературної казки називають письменником, а
авторку – письменницею.
-
Які імена ви знаєте? Назвіть їх.
-
3.Робота з підручником.
-
Розгорніть підручник на с.128.
Розгляньте малюнок.
-
Хто зображений на малюнку?
-
Як одягнений хлопчик?
-
Хто він? Звідки?
Які дивовижні імена зустрінуться в оповіданні?
Читання оповідання А. Григорука
Про
що ведеться розповідь у творі?
-
Що нового ми
дізналися з прочитаного?
-
Що вас зацікавило
у творі?
-
Чи сподобався вам
герой твору? ,
Тема. Мистецька подорож до Європи (продовження). Декорування
кондитерських виробів. Перегляд: мультфільм «Цукор» (пісня «Джоні, Джоні»).
Ліплення морозива або тортика з морозива (пластилін)
Перейдіть
за посиланням ( презентація)
https://vsimpptx.com/urokpoch3kl/obrazotvorche-mystetstvo-lm-masol/u32
1.Слайд2. Послухайте
вірш та налаштуйтеся на роботу
2.
МНД (мотивація навчальної
діяльності)
3.
АОЗ (актуалізація опорних знань)
Слайд3-5. Гра «Море хвилюється»
Слайд6. Незабаром літні канікули – час відпочинку,
розваг, подорожей
4.
ВНМ (вивчення нового
матеріалу)
Слайд7-11. Кондитерські візитівки країн Європи
Слайд12. Французькі майстри-кондитери прикрашають
тістечка, тортики, морозиво чудернацьким декором
Слайд13. Фізкультхвилинка
5.
Практична діяльність
учнів
Слайд14. Інструктаж. Правила роботи з пластиліном
Слайд15. Розповідь вчителя
Слайд16. Виліпіть морозиво чи тортик з морозива (пластилін).
Застосуйте цікавий декор – симетричний чи ні. Щоб зацікавити виробом,
придумайте рекламний віршик або фразу
6.
Підсумок
Слайд17. Рухлива вправа
Слайд18. Продемонструйте власні вироби
Слайд19. Перегляньте мультфільм «Цукор» (пісня «Джоні, Джоні»).
https://www.youtube.com/watch?v=-pJCagdQgNI
Які смаколики ви побачили?
Комментарии
Отправить комментарий