29.04.
Прізвище та ім’я ___________________________ Дата
_______________
Я досліджую світ. Діагностична робота №6 «Україна – європейська держава»
1. Що з переліченого зумовлює життя на Землі? (Обери всі можливі відповіді)
Що таке світова спільнота?
Які причини спонукали давніх людей жити спільно? (Обери всі можливі відповіді)
Яке місто було столицею Київської Русі?
Хто був на чолі держави Київська Русь?
Де можна побачити всю Україну одночасно? (Обери всі можливі відповіді)
Які моря омивають територію України? (Обери всі можливі відповіді)
Яка мова є державною в Україні?
Бути справжнім громадянином України - означає
Що належить до обов'язків громадянина? (Обери всі можливі варіанти відповідей)
Обери, що належить до народних символів (Обери всі варіанти відповідей)
Що належить до державних символів України? (Обери всі варіанти відповідей)
Завдання на уроці для мене були |
Дуже легкі |
Легкі |
Складні |
Дуже складні |
Учень |
|
|
|
|
Тема уроку. Неозначена форма дієслова
1) Відкрий підручник на с.
130. Підготуй робочий зошит та запиши сьогоднішнє число.
2 Перш ніж працювати з підручником, подивись
відео за посиланням та пригадай
частину мови- дієслово
)
https://www.youtube.com/watch?v=Lrj54nj0s7Q
· Попрацюй з вправою 280
· Вивчи правило на с.136
· Виконай вправу 281, 282 у зошиті письмово
Математика
Тема уроку: Діагностична робота 7. Множення
і ділення в межах 1000
Підготуй робочий зошит та запиши
сьогоднішнє число. Перш ніж працювати з підручником, подивись відео за
посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=AewB3XE6aQc
Виконай завдання
Літературне читання
Діагностична робота. Аудіювання.
ЯК НАТАЛЯ У ЛИСИЦІ
ХИТРИНКУ КУПИЛА
(казка)
Прийшла Лисиця на базар, принесла повну торбу якогось краму,
прикритого білим рушничком.
Діло було зимою. Стала Лисиця в ряд, підняла пухнастий комір, поставила кошик
на стіл, відкрила, й побачили люди: у кошику хитринки.
Ішла повз базар Наталочка. Побачила — Лисиця хитринки продає. Підійшла і
вибрала собі таку хитринку: маленька дерев'яна дівчинка приклала руку до
голови, скривилася й жалібно пищить: «Ой, голова болить».
Купила Наталя хитринку, принесла додому.
Треба готувати уроки, але ж не хочеться.
— У мене голова болить, — скаржиться
Наталя мамі, — не буду уроків вчити.
— Добре, полеж, Наталочко.
Лягла дівчинка в ліжко й одразу ж забула про головний біль, каже мамі:
— Мамо, я піду покатаюсь на ковзанах.
— Але ж у тебе голова болить, — здивувалась мама.
Наталочка почервоніла від сорому.
«Віднесу на базар хитринку, віддам Лисиці, не треба мені її хитрощі»,— подумала
вона. Пішла на базар. Засунула руку у кишеню, а маленької дерев'яної дівчинки
нема.
«Де ж вона поділася?» — дивується Наталя.
Так і не зрозуміла дівчинка, куди поділася хитринка. Розповіла про все мамі.
Мама й каже:
— Злякалася тебе хитринка. Хитрощі не люблять совісті.
— А де ж моя совість? У чому вона?
— У тому, що тобі стало соромно.
В. Сухомлинський.
(191 слово)
Прізвище, ім`я__________________________________________________
Діагностична
робота №1
Аудіювання
1. У
чому були хитринки?
А) у кошику Б) у сумці В) у пакеті
2. Яким
рушничком був прикритий крам?
А) кольоровим Б) білим В) блакитним
3.
Як хитринка з`явилася у дівчинки?
А) дівчинка її купила Б) хитринку подарували В) дівчинка хитринку вкрала
4. Хто
продавав хитринки?
А) мама Б) дівчинка В) лисиця
5.
Підкресли слова, які можна використати для
характеристики мами.
Добра, милосердна, лінива, турботлива,
байдужа, хитра, совісна, спостережлива.
6. Установи послідовність подій, пронумерувавши речення за допомогою цифр (1, 2, 3, 4).
Розповіла про все
мамі.
Купила мама хитринку, принесла додому.
Наталочка почервоніла від сорому.
Засунула руку у кишеню, а маленької дерев'яної дівчинки нема.
7.
Установи послідовність:
Лисичка Наталочка Мама Продала
Навчила
Купила
Оціни свою роботу:
Я
впорався
Я
потребую допомоги
Мені
було важко
Образотворче мистецтво
Тема. Мистецька подорож до Європи (продовження). Декорування
кондитерських виробів. Перегляд: мультфільм «Цукор» (пісня «Джоні, Джоні»).
Ліплення морозива або тортика з морозива (пластилін)
Перейдіть
за посиланням ( презентація)
https://vsimpptx.com/urokpoch3kl/obrazotvorche-mystetstvo-lm-masol/u32
1.Слайд2. Послухайте
вірш та налаштуйтеся на роботу
2.
МНД (мотивація
навчальної діяльності)
3.
АОЗ (актуалізація опорних знань)
Слайд3-5. Гра «Море хвилюється»
Слайд6. Незабаром літні канікули – час відпочинку,
розваг, подорожей
4.
ВНМ (вивчення нового
матеріалу)
Слайд7-11. Кондитерські візитівки країн Європи
Слайд12. Французькі майстри-кондитери прикрашають
тістечка, тортики, морозиво чудернацьким декором
Слайд13. Фізкультхвилинка
5.
Практична діяльність
учнів
Слайд14. Інструктаж. Правила роботи з пластиліном
Слайд15. Розповідь вчителя
Слайд16. Виліпіть морозиво чи тортик з морозива (пластилін).
Застосуйте цікавий декор – симетричний чи ні. Щоб зацікавити виробом,
придумайте рекламний віршик або фразу
Комментарии
Отправить комментарий