28.04.
Я досліджую світ
Тема. Символи України як
держави.
Хід уроку
-
Що ви знаєте про свою Батьківщину ? Кого ми називаємо громадянами України ?
1. Прочитати
зашифроване прислів’я і пояснити його значення
Та |
що |
мила |
народила |
земля |
мати |
(Та
земля мила, що мати народила)
-
Як ви розумієте це прислів’я? Які кольори ви бачите
на картках? Де ще ви бачили такі кольори? Що вони означають?
-
У кожній держави є
свої Державні символи. І сьогодні тема нашого уроку « Символи України
як держави».
Гра «Шифрувальник»
-
Відшукай заховані слова, які називають народні і
державні символи. Що вони означають?
к |
п |
р |
а |
п |
о |
р |
я |
с |
т |
о |
у |
г |
і |
м |
н |
в |
т |
р |
и |
з |
у |
б |
н |
е |
і |
к |
а |
л |
и |
н |
а |
р |
у |
ш |
н |
и |
к |
м |
е |
б |
а |
р |
в |
і |
н |
о |
к |
а |
с |
ж |
и |
т |
о |
я |
л |
Прапор, гімн, тризуб, верба, калина, барвінок, жито, рушник.
— Що ми віднесемо до державних символів, а
що до народних
Кожна країна
світу обов’язково має свої символи. Символ – це знак,
умовне позначення якогось предмета, явища . Символіка - своєрідна візитна
картка країни. Історично склалося так, що кожна країна має свої державні та
народні символи . Державний символ – знак, зображення або мелодія, які відображають якісь
суттєві прикмети певної держави.
Державна
символіка України формувалася не одне сторіччя. В її основі лежать традиції,
культура та історія нашої держави. У статті 20
Конституції записано, що державними символами України є Державний Прапор
України, Державний Герб України і Державний Гімн України.
Герб – знак роду, міста, держави. У перекладі з
німецької слово означає «спадщина».
https://www.youtube.com/watch?v=ZegU1xdY65c
1. Інформаційне
повідомлення учнів про Герб, Прапор та Гімн
України.
https://www.youtube.com/watch?v=UTpSQvivMnM
1) Державний Герб України
2)
Тризуб
- герб України. Тризуб символізує трійцю
життєтворчих енергій, тобто Мудрість, Знання і Любов (або Вогонь, Воду і
Життя). Саме тому тризуб ми можемо зустріти на цеглі Десятинної церкви, що
знаходиться у м. Києві, на плитах Успенської церкви. Якщо уважно розглянути його форму,
можна прочитати слово «воля».
Вправа «Вчимося малювати Герб України»
3) Прапор України
Прапор України
складається з двох смуг: блакитної і
жовтої. Жовта - багатство України — хліб, золотий степ,
залитий сонячним промінням; блакитний - чисте небо.
4)
Гімн
України.
Національним гімном України є вірш Павла
Чубинського «Ще не вмерла Україна». Вірш
було написано у 1862 році, а вперше він був надрукований у журналі «Мета» 1863
року. Отримавши популярність на Західній Україні, патріотичний вірш не пройшов
повз увагу і релігійних діячів того часу. Один з них отець Михайло
(Вербицький), ще також знаний композитор свого часу, захоплений віршем Павла
Чубинського, написав музику до нього. Вперше цей твір було використано як
Державний Гімн у 1917 році.
Верховною Радою України ухвалено рішення
затвердити Державним Гімном Національний Гімн зі словами лише першого куплету і
приспіву. Конституцією України
встановлено, що всі урочисті збори загальнодержавного значення розпочинаються і
закінчуються Державним Гімном України.
5) Слухання Державного Гімну
України. https://www.youtube.com/watch?v=y4BDjESlgxg
IV. Закріплення вивченого матеріалу
Дайте відповідь
1. Наш символ. На нього
кладуть хліб та сіль, коли зустрічають гостей?
2. Чим прикрашають голову
українських дівчат ?
3. Державний символ , має
жовто- синій колір .
4. Національний символ
України. Його дарують, ним обмінюються на великі свята.
5. Столиця України
6. Найбільша річка України.
7. Кущ, оспіваний в українських
народних піснях, символ дівочої вроди
-
Що ви прочитала у
виділених клітинках? (Україна) . Що для
кожного з вас означає це слово ? (Батьківщина).
— Як
потрібно ставитися до державних символів України?
Знайдіть цікаву інформацію або вірш про Герб, Прапор,
Гімн України.
Російська мова
Тема
урока: Роль имён прилагательных в предложении.
Открой учебник на с.131.Подготовь рабочую тетрадь и запиши сегоднешнее
число. Прежде чем работать с учебником, посмотри видео.
https://www.youtube.com/watch?v=0n01cUwwbCA
·
Поработай с упражнением 263
·
Ознакомься с правилом с.131
·
Выполни упражнения 264 в тетради
письменно.
1)
Поработай с упражнением 266
Математика
Тема: «Ділення з
остачею. Складання і розв’язування нерівностей. Обчислення периметра. .»
1)Відкрий підручник на с 96. Підготуй робочий зошит та запиши сьогоднішнє число. Перш ніж працювати з підручником, подивись відео за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=kYRadwhgrJI&t=159s
Виконай 524 усно
·
Попрацюй з №525 (усно)
·
виконай №527
·
Виконай нерівність №529
·
Виконання задачі № 532
·
Знайди
периметр №530
Попрацюй з друкованим зошитом с.53№1
Інформатика
Тема уроку. Створення алгоритмів
1.Робота за підручником
2. Перейдіть за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=qntXOJXAeaM
3.Вправи
для очей.
https://www.youtube.com/watch?v=8G87kg9s1HM
4. Робота в друкованому зошиті
ФІзична культура
Тема.Вправи для оволодіння навичками пересувань
Переодягніться в спортивну форму, станьте на неслизьку підлогу
Перейдіть
за посиланням та виконайте вправи
Любі учні! Так як карантин триває,
продовжуємо працювати разом дистанційно.
1)
https://www.youtube.com/watch?v=ZXZ0kKDMUPA- ЗРВ зі
скакалкою
2)
https://www.youtube.com/watch?v=qR_zNiQS7mQ- комплекс вправ для формування правильної постави
3)
Вправи з м’ячем .
https://www.youtube.com/watch?v=IZ0hxGNwW_4
Руханка "А ти лети у далекі світи"/Танці з рухами для дітей/Танцы
с повторением движений
https://www.youtube.com/watch?v=_eD21EzS5ig
Комментарии
Отправить комментарий