27.04.
Українська мова
Тема уроку. Неозначена форма дієслова
1) Відкрий підручник на с.
137. Підготуй робочий зошит та запиши сьогоднішнє число.
2 Перш ніж працювати з підручником, подивись
відео за посиланням та пригадай
частину мови- дієслово
)
https://www.youtube.com/watch?v=Lrj54nj0s7Q
· Попрацюй з вправою 278
· Вивчи правило на с.136
· Виконай вправу 279, 280 у зошиті письмово
Математика
Тема: «Перевірка
правильності ділення з остачею. Розв’язування задач.»
Відкрий підручник на с.94. Підготуй робочий зошит та запиши сьогоднішнє
число. Подивись відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=Kjnudj9z0NQ
·
Попрацюй з №516, №517, №518(Роздивись
уважно спосіб обчислення виразів)
·
Виконай № 519, №520, письмово
·
Розв’яжи задачи №521, №522
Виконай № 523
Попрацюй з друкованим зошитом с.50
Фізична культура
Тема: «.Вправи для оволодіння навичками
пересувань»
Переодягніться
в спортивну форму, станьте на неслизьку підлогу
Перейдіть
за посиланням та виконайте вправи
Любі учні! Так як карантин триває,
продовжуємо працювати разом дистанційно.
1)
https://www.youtube.com/watch?v=ZXZ0kKDMUPA- ЗРВ зі
скакалкою
2)
https://www.youtube.com/watch?v=qR_zNiQS7mQ- комплекс вправ для формування правильної постави
3)
Вправи з м’ячем .
https://www.youtube.com/watch?v=IZ0hxGNwW_4
Літературне читання
Тема уроку Знайомство з розділом. Леся Храплива -
Щур«
Дивна мандрівка»
Сприймання нового матеріалу.
1.
Робота за підручником с.126 - 127
2.
Біографічні відомості.
Ле́ся
Храпли́ва (27 травня 1927,
Львів) — українська письменниця, пластова діячка і педагог на еміграції:
співробітниця дитячих та жіночих журналів у США й Канаді, у роках 1953—70
редактор пластового журналу «Готуйсь».
Член Об'єднання
українських письменників «Слово».
Народилася Леся Храплива
у Львові, де відвідувала початкову школу й гімназію. 1944 року
вісімнадцятирічною дівчиною разом із батьками емігрувала на Захід, проживає
досі у Канаді.
Перша збірка поетеси, яка
вийшла друком на батьківській землі, — «Далеким і близьким».
Леся Храплива завжди була і залишається українською письменницею, що
підтверджують рядки, в яких вона з ніжністю і безмірною любов'ю пише про рідну
землю: озера та ріки Західної України, чудові Карпати, вкриті зеленим мохом
лісів та полян; про ледь чутну гру вітерця з ніжно-блакитними хвильками води і
його розмову з неспокійними листочками. Чарівність і багатство української
природи часто виступає контрастом до злиденного людського існування: вони ще
більше відтінюють недолю трудящих. Патріотизм Лесі Храпливої має класовий
характер — та проявляється в любові і відданості трудівникам, борцям за
незалежність України.
3.
Виразне читання
4.
Фізкультхвилинка
https://www.youtube.com/watch?v=ksxK67aINuQ
5.
Бесіда за прочитаним
віршем
Підсумок уроку.
-
З чим ми сьогодні
ознайомилися?
-
Твір якого автора
читали?
-
Що хотіла сказати цим
віршем авторка?
-
Що ви уявляли під час
читання «Дивної мандрівки»?
Комментарии
Отправить комментарий