21.04.
Я досліджую світ
Тема
уроку: «Хто є громадянином України»
Перейдіть
за посиланням, подивись презентацію "Я громадянин
України"
https://www.youtube.com/watch?v=H7ci3WSFHEc
-
Що для кожного із вас означає слово « Україна»?
Вікторина
«Знавці нашої культури»
1. Кольори нашого державного прапора
2. Розкажіть перші стрічки національного
Гімну
3. Старовинний обряд славлення різдвяних
свят піснями
4. Кущ оспіваний з українських народних
піснях, символ дівочої вроди
5. Дерево – символ, з яким в українських
народних піснях і переказах порівнюють струнких дівчат
6. Чим прикрашають голову українські
дівчата
7. Національний символ України. Матері
дарують його своїм дітям на щастя та долю, відряджаючи у далеку дорогу
Як
громадяни України ми маємо права, які нам гарантовані Конституцією України.
·
Кожна людина має право на життя.
·
Кожен громадянин має право на вільну працю. Кожен може
обирати труд, який йому до вподоби. Примусова праця заборонена.
·
Кожен громадянин має право на освіту. В залежності від
віку він може відвідувати дитячий садок,
школу, коледж чи університет.
·
Кожен громадянин має право отримати медичну допомогу.
·
Громадяни України мають право на відпочинок.
У
вас, дітлахів, теж є права, згідно Конвенції ООН про права дитини у світі.
Декларація – це просто оголошення
всіх прав.
Декларація - це об’ява
уряду, а Женевською її назвали по місцю прийняття.
Це
був перший документ про захист дітей.
Пізніше складалися нові декларації.
Прийнята у 1959 році, зазначає, що дитина
потребує охорони й піклування.
Уряди
різних держав зробили висновки про те,що
·
Діти - незахищена , безправна частина населення.
·
Їх можуть образити дорослі.
·
В деяких держав діти не можуть отримати освіту.
Почали
розробляти Конвенцію про права дітей.
Вона
вступила в дію у 1990р.
Основні
вимоги Конвенції: виживання,
розвиток, активна участь у житті суспільства, захист прав дитини.
Знайте,
що усі ви рівні
Від
народження в правах,
І
людина – змалку вільна,
Наче
в небі сильний птах…
Знайте
ж : змалечку всіх діток
Треба
вчить, оберігать,
І
ніхто у всьому світі
Їх
не сміє ображать!
-
Сьогодні ви узнали лише про деякі права і обов’язки. В
подальшому ми будемо говорити про інші права і обов’язки.
Рос.мова
Тема
урока: Взаимодействуем письменно. Редактирование текста
Открой учебник на с.127.Подготовь рабочую тетрадь и запиши сегоднешнее число. Сегодня у нас урок развития речи. В жизни человеку приходится очень часто рассказывать о том, что он видел, читал, что услышал от других. И нужно уметь это делать, иначе тебя не поймут. Так давайте учиться правильно строить свою речь. Работать будем по плану.
1.
Повторение знаний о тексте.
2.
Физкультминутка.
3. Тема
урока.
4. Работа
по тексту.
5.
Подведение итога.
1. Повторение
знаний о речи, тексте.
https://www.youtube.com/watch?v=OqpMoDXbSog
2. Физкультминутка. https://www.youtube.com/watch?v=_eD21EzS5ig
3. Тема
урока: РЕДАКТИРОВАНИЕ ТЕКСТА
- Кто такой редактор? Слово «редактор» -
многозначное: специалист, который исправляет неточности в текстах, готовит
информацию к выходу в печать или эфир; руководитель газет и журналов, канала
телевидения или радио; компьютерная программа, которая отвечает за набор и
оформление текста
- Что значит «редактировать текст»?
Прочитать текст. Определить тему и основную мысль текста. Выделить ключевые
слова. Найти и исправить ошибки в построении текста. Перечитать текст.
Переписать правильно текст.
- Загадка.
Долго дерево долбил,
Всех букашек истребил.
Зря он времени не тратил,
Длинноклювый пестрый... (Дятел).
– Прочитайте текст.
Миша тихо шёл по лесу. Вдруг Миша заметил
дятла. Дятел уселся на стволе старого дерева. Далеко был слышен стук дятла.
Дятел звонко стал долбить сухую кору дерева. Возле дятла вертятся шустрые
синицы. Синицы подбирают жучков и червячков. Всем помогает дятел.
– Это текст? Докажите. (Предложения
связаны по смыслу, тема, основная мысль.)
- Давайте озаглавим текст.
- Можно ли такой текст опубликовать,
например, в журнале? Почему? Тогда давайте поработаем редакторами.
- Перечитайте текст, сформулируйте, в чём
вы видите ошибки.
– Проверим. В чём же ошибки?
- Давайте исправлять текст.
а) порядок предложений;
б) повторы;
в) оформление текста.
– Сколько частей мы выделяем в
тексте-повествовании?
1. Начало.
2. Основная часть.
3. Концовка.
Найдём границы частей. Как отделить части?
(Миша тихо шёл по лесу. Вдруг ОН(МАЛЬЧИК)
заметил дятла.
Дятел уселся на стволе старого дерева.
Далеко был слышен ЕГО стук. Птица звонко стала долбить сухую кору дерева. Возле
дятла вертятся шустрые синицы. ОНИ подбирают жучков и червячков.
Всем помогает дятел.)
- Наш текст готов, давайте перечитаем и
проверим всё ли теперь хорошо. Молодцы.
- Спишите исправленный текст в тетрадь.
4. Итог урока.
– Сегодня на уроке мы были
редакторами. Кто такой редактор? Прочитайте текст, который у вас получился.
Інформатика
Тема уроку. Створення алгоритмів
1.Робота за підручником
2. Перейдіть за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=qntXOJXAeaM
3.Вправи
для очей.
https://www.youtube.com/watch?v=8G87kg9s1HM
4. Робота в друкованому зошиті
Математика
Тема. «Чверть
суми. Виконання ділення та перевірка множенням. Складання задачі за таблицею»
1)Відкрий підручник на с 85-87. Підготуй
робочий зошит та запиши сьогоднішнє число. Перш ніж працювати з підручником,
подивись відео за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=vE6rBqn3QBw
Виконай 475 письмово
·
Попрацюй з №478 (усно)
·
виконай №476, №477
·
Виконай нерівність №479
·
Виконання задачі № 480, №481
Попрацюй з друкованим зошитом с.44№1
Фізична культура
Тема. «Вправи для
оволодіння навичками пересувань.»
Переодягніться в
спортивну форму, станьте на неслизьку підлогу
Перейдіть за
посиланням та виконайте вправи
Любі учні! Так як карантин триває, продовжуємо
працювати разом дистанційно.
1)
https://www.youtube.com/watch?v=ZXZ0kKDMUPA- ЗРВ зі
скакалкою
2)
https://www.youtube.com/watch?v=qR_zNiQS7mQ- комплекс вправ для формування правильної постави
3)
Вправи з м’ячем .
https://www.youtube.com/watch?v=IZ0hxGNwW_4
Руханка "А ти лети у далекі світи"/Танці з рухами для дітей/Танцы
с повторением движений
https://www.youtube.com/watch?v=_eD21EzS5ig
Комментарии
Отправить комментарий