22.01

 

Я досліджую світ

Тема уроку: «Які органи утворюють дихальну систему»

Ми продовжуємо вивчати людський організм і сьогодні розглянемо дихальну систему.

Перейдіть за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=Gxlii9y15lQ

1 Попрацюй з підручником на с. 26-30, прочитай, виконай завдання та дай відповіді на запитання

  З переліку органів дихальної системи (1-10) виберіть правильні повні відповіді (I-XII)

Назва частини дихальної системи

1. Слизова оболонка.

2. Легеневі альвеоли.

3. Легені.

4. Бронхи.

5. Трахея.

6. Надгортанник.

7. Гортань.

8. Хрящові півкільця.

9. Плевра.

10. Носова порожнина.

Твердження

I. Не пропускає їжі в гортань.

II. Не дають трахеї звужуватись.

III. Очищає повітря, яке вдихаємо, від пилу і мікробів та зігріває.

IV. Поверхневий шар дихальних шляхів.

V. Початкова частина дихального шляху.

VI. Вистеляє зовнішню поверхню легень.

VII. Покриває стінку грудної порожнини зсередини.

VIII. Містить голосові зв'язки.

IX. Найдовша частина дихального шляху.

X. Шлях повітря, яке вдихають, після гортані до легеневих капілярів.

 

Математика

Тема уроку: «Повторення вивченого матеріалу.»

1) 1.Математичний диктант

а) Запишіть цифрами числа:триста дев’яносто вісім; дев’ятсот; п’ятсот п’ять;триста двадцять; сорок чотири.

б) Запишіть число, наступне до числа 888.

в) Запишіть найменше трицифрове число.

г) Запишіть «сусідів» чисел: 3004 599; 430.

д) Запишіть скільки всього десятків у числах:562; 400; 604.

е) запишіть у сантиметрах: 4 м; 2 м 03 см; 3 м 30 см.

2.Розв’яжіть задачу

У трьох магазинах 840 кг мандарин. У першому – 260 кг, у другому – на 140 кг менше. Скільки мандарин у третьому магазині?

3. Розв’яжіть приклади

420 + 110              770 + 320 – 550

970 - 560                900 – 170 - 500

480 – 280                130 + (44 + 56)

730 + 150               48 : 8 + 5 • 9

4.Накресліть відрізок, довжина якого становить п’яту частину від 2 дм.

 

Літературне читання (рос.)

Тема урока: «Усачёв А. «Зачем нужны иголки?»»

Открой учебник на с.66. Прежде чем перейдём к теме урока посмотри видео (биография Усачёв А.):

https://prodetlit.ru/index.php?title=%D0%A3%D1%81%D0%B0%D1%87%D0%B5%D0%B2_%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%B5%D0%B9_%D0%90%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B5%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87&mobileaction=toggle_view_desktop

1)Прочитай текст на с.66

2) с.66-69 прочитай сказку «Зачем нужны иголки» и  дай ответы на вопросы в конце текста

 

Дизайн і технології

Тема уроку: «Побутове самообслуговування. Догляд за власним одягом, рослинами, домашніми тваринами.»

1. Сьогодні на уроці ми поговоримо про одяг та взуття, будемо навчатися доглядати за одягом, рослинами та домашніми тваринами.

 

Правила догляду за одягом

• Одяг не розкидати, а зберігати в тумбочці або шафі для особис­того одягу.

• Після прогулянки щіткою почистити пальто або курточку.

• Після прогулянок узимку речі необхідно добре просушувати, особливо куртки.

• Промоклий одяг можна розвісити біля батареї опалення. Якщо ви маєте масляний обігрівач, то речі можна покласти на нього. Не слід навалювати одяг у декілька шарів, адже він погано про­сохне. На велику потужність обігрівач уключати теж не слід.

Догляд за рослинами https://www.youtube.com/watch?v=lmjpvc6wwsk

ПАМЯТКА ПО ДОГЛЯДУ ЗА КІМНАТНИМИ РОСЛИНИМИ

поливайте квіти влітку 2-3 рази на тиждень увечері, взимку – один раз вранці;

влітку підживлюйте рослини один раз на два тижні;

розпушуйте грунт, щоб до коренів потрапляло повітря;

витирайте пил із листків, а дрібні листки – обприскуйте;

регулярно видаляйте з рослин сухі листки, гілочки.

 

Догляд за тваринами https://www.youtube.com/watch?v=wrG-uHGrIcU

 

Музичне мистецтво

Тема уроку: «У світі реального та уявного»

1.     Перегляд https://eschool.dn.ua/mod/book/view.php?id=204885&chapterid=50283

2.     "Золотий півник"

3.     Світ уявного, як і реальний навколишній світ, завжди приваблював митців. Серед багатьох опер Миколи Римського-Корсакова є опера-казка «Золотий півник». У ній за допомогою уявних героїв з уявного царства висміяні справжні людські вади. У творі переплітаються реальне та уявне, ліричне й комічне. 
Прослухайте три фрагменти з опери – музичні портрети царя Дадона, Шамаханської цариці, Звіздаря – і спробуйте впізнати героїв опери-казки. 

 

 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

географія 10 клас

Географія 9 клас

21.01