13.01

 

             Я досліджую світ

Тема уроку: « Яка роль шкіри в організмі людини»

Перейдіть за посиланням та визначте тему уроку (мультфільм)

https://www.youtube.com/watch?v=pO2y89HU_nk

1 Попрацюй з підручником на с. 10-14, прочитай, виконай завдання та дай відповіді на запитання

2 Подивись відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=6oge1QGEWqQ

      3 Попрацюй з зошитом на с.7

 

 

Фізична культура

« Вправи для розвитку фізичних якостей»

. Переодягніться в спортивну форму, станьте на неслизьку підлогу

Перейдіть за посиланням та виконайте вправи

1)      https://www.youtube.com/watch?v=ZXZ0kKDMUPA- ЗРВ зі скакалкою

2)      https://www.youtube.com/watch?v=qR_zNiQS7mQ- комплекс вправ для формування правильної постави

3)      https://www.youtube.com/watch?v=OO-_a_qHkSw - Різновиди ходьби, бігу, стрибків

4)      https://www.youtube.com/watch?v=5cf-8kZnOVI кидки баскетбольного мяча

https://www.youtube.com/watch?v=HzA30KuAuqg - Розвиток гнучкості

 

 

 

Математика

Тема уроку: « Розв'язання нерівностей. Самостійна робота»

1)Відкрий підручник на с. 115-116. Підготуй робочий зошит та запиши сьогоднішнє число. Перш ніж працювати з підручником, подивись відео за посиланням.

Математична гра

·         https://www.youtube.com/watch?v=U5SO2pI9Oa4

·         Попрацюй з №638 УСНО (Роздивись уважно спосіб обчислення)

·         https://www.youtube.com/watch?v=KO8nbvjwVs4

·         Виконай № 639 письмово, 643(усно)

·         Розв’яжи задачу № 642

·         Повторюємо, що таке периметр

·         https://www.youtube.com/watch?v=IPxEaENOrqg

·         Виконай № 644

·         Самостійна робота

1. Число 601 на розрядні доданки розкладають так:

 

А) 60 + 1                 

 

Б) 6 + 0 + 1                

 

В) 600 +1

 

2.Виконай перетворення

 

1 т 2 ц =

 

А) 102 ц                  

 

Б) 12 ц                

 

В) 120 ц

 

3.Який вираз має значення   270 ?

 

А) 510 + 220                  

 

Б) 350 – 80             

 

В) 740 - 310

 

4. Встанови відповідність

 

Дев’ять десятків  і  дев’ять  одиниць                                               999

 

Дев’ять сотень, дев’ять десятків і дев’ять  одиниць                      990

 

Дев’ять сотень, дев’ять десятків                                                      99

 

5. Зєднай стрілочками значення кожного виразу

 

 600 см – 300 см                             13 см

 

1м – 87 см                                       45 см

 

9 дм – 45 см                                    300 см

 6. Учні посадили 4 ряди дерев, по 4 саджанці в кожному ряду. Скільки  дерев посадили учні?

 

 

Російська мова

Тема урока: Части основы: корень, суффикс, префикс.

1)      Открой учебник на с.73.Подготовь рабочую тетрадь и запиши сегоднешнее число. Прежде чем работать с учебником, посмотри видео.

·         https://www.youtube.com/watch?v=to4FepArCqk

·         Поработай с упражнением 119

·         Ознакомься с правилом на  с.73

·         Выполни упражнение 120 в тетради письменно.(воспользуйся памяткой 2 на первом форзаце учебника)

2)      Открой учебник на с.74, ознакомься с правилом

3)      https://www.youtube.com/watch?v=oqSQpkKj8d0

4)      Поработай с упражнением 122

 

Інформатика

Тема уроку. Як людина взаємодіє з цифровими пристроями.

1.Робота за підручником с.7-8

2. Перейдіть за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=jqvcPdEnoD4

3.Вправи для очей.

https://www.youtube.com/watch?v=8G87kg9s1HM

4. Робота в зошиті с.21

 


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Географія 8 клас

Географія 8 клас

Географія 7 клас